Zapraszamy na szkolenie z mediów społecznościowych! Edycja 4.
Temat: Jak efektywnie wykorzystać potencjał Instagrama i jak zacząć działać na TikToku? – warsztaty praktyczne.
Kolejne szkolenie dla pracowników kin studyjnych, tym razem dwuczęściowe, odbędzie się w dniach 27-28 kwietnia 2023 r. w warszawskim kinie Muranów.
Dzień pierwszy (27.04): Instagram i TikTok
Jak prowadzić profil na Instagramie, który zdobywa i angażuje odbiorców? Czym jest siatka i jak ją zaplanować? Jak skutecznie dobierać hasztagi? Czy Stories i Rolki to to samo? Dowiesz się też o fenomenie tiktoka, o storytellingu, poznasz tajniki dobrego montażu! Gwarantujemy pomysły, przykłady, inspiracje i dyskusje!
Dzień drugi (28.04): tworzenie grafik i animacji
Aby umieć tworzyć proste grafiki, nie trzeba być grafikiem komputerowym. Wystarczą podstawowe umiejętności, odrobina kreatywności, zmysł estetyczny oraz dostęp do programów. Warto więc wiedzieć, co to jest Canva i jak z niej korzystać. Twórz, projektuj i baw się dobrze!
Zapisać można się na jeden lub dwa dni szkolenia.
Koszt każdego dnia to 150 zł netto.
Zgłoszenia przyjmujemy do 20 kwietnia do 23:59.
Maksymalna liczba uczestników 20, minimalna 15. W razie niewystarczającej liczby zgłoszeń zastrzegamy prawo do odwołania szkolenia.
Aby wziąć udział w szkoleniu należy wypełnić formularz rekrutacyjny do dnia 20 kwietnia 2023
W przypadku dużej liczby chętnych kryterium naboru będzie kolejność zgłoszeń.
Data: 27-28 kwietnia 2023
Miejsce: Kino Muranów, ul. Andersa 5, Warszawa
Koszt bez noclegu: 150 zł netto/dzień
W cenę wliczone są:
- materiały szkoleniowe,
- zaświadczenie o udziale w szkoleniu,
- lunch
Program szkolenia dzień 1-szy (27.06.2023):
Data: 27 kwietnia, godz. 11:00-17:00
Miejsce: Kino Muranów, Warszawa
Korzyści ze szkolenia: Dowiesz się jak działa Instagram. Poznasz jego wyjątkowość, formaty, których możesz używać i ich znaczenie w promocji marki/instytucji. Będziesz wiedział jakie formaty działają dziś najlepiej i jak je wykorzystać do komunikacji ze swoimi odbiorcami. Poznasz odbiorców TikToka oraz możliwości aplikacji. Dowiesz się jaka jest jego specyfika i jak zacząć na nim działać.
Cele szkolenia: Nauczysz się obsługi funkcjonalności bezpłatnych w zakresie profilu firmowego na Instagramie. Nauczysz się odróżniać od siebie formaty komunikacji i ich cele. Wykorzystywać potencjał siatki, InstaStories, rolek czy high lights. Poruszać się pewnie po dostępnych funkcjonalnościach i wykorzystywać ich potencjał do swoich celów. Umiejętność poruszania się po TikToku i podstawy tworzenia tiktoków.
Instagram, podczas warsztatów opowiem:
- o tym, kto dziś jest na Instagramie i kiedy oraz dlaczego warto również do niego dołączyć dane 2023
- o najważniejszych elementach profilu na Instagramie
- dlaczego warto prowadzić profil biznesowy na Instagramie
- jakie są cechy charakterystyczne tej platformy – zasady działania, formaty
- jak uzupełnić profil – poznamy jego elementy:
– znaczenie bio, – omówimy, zobaczymy przykłady
– nazwa profilu a nazwa firmy (imię, nazwisko)
– kluczowy link, który nie musi być jeden
– zapisane relacje (highlights)
– zdjęcie profilowe
– siatka – o co w tych chodzi? – przykłady siatek, omówienie jak je budować
- jak dobierać #hashtagi i dlaczego są takie ważne – ćwiczenie na konkretnym przykładzie
- co wybrać – grafikę czy zdjęcie i dlaczego
- dlaczego warto połączyć Instagrama z Facebookiem
- czy posty na Instagramie wymagają treści czy nie
- jak tworzyć ciekawe Insta Story, by angażować:
– z czego wynika tak duże zainteresowanie IS
– co możemy w nich komunikować – ćwiczenie
– jakich aplikacji używać, żeby je uatrakcyjnić
- czym są rolki i jak działają oraz czym różnią się od tradycyjnego video oraz stworzenie listy pomysłów na rolki – ćwiczenie
TikTok, podczas szkolenia opowiem o tym:
- Kto jest dziś użytkownikiem Tik Toka w Polsce?
- W czym tkwi fenomen Tik Toka?
- Jak i po co utworzyć konto na Tik Toku?
- Jak działa algorytm Tik Toka?
- Jak obserwować konto, lajkować, komentować?
- Czym jest zakładka „obserwujesz”, a czym „dla Ciebie”?
- Jak zacząć tworzyć filmy na TT? Jak je dodawać i opisywać?
- Czy do dobrego filmu potrzebny jest scenariusz?
- Czym są szablony dźwiękowe, duety i stiche?
- Oraz poznamy:
- Inspirujących twórców
- Najczęstsze błędy na Tik Toku.
- Przykłady, inspiracje, dyskusja.
Czas trwania: 6 godzin szkolenia w tym ćwiczenia
Koszt: 150 zł netto
Liczba miejsc: 20