Instagram i jak zacząć działać na TikToku – 4 edycja szkolenia

wróć
06-04-202320:11
Instagram i jak zacząć działać na TikToku – 4 edycja szkolenia – Stowarzyszenie Kin Studyjnych

Zapraszamy na szkolenie z mediów społecznościowych! Edycja 4.
Temat: Jak efektywnie wykorzystać potencjał  Instagrama i jak zacząć działać na TikToku? – warsztaty praktyczne
.

Kolejne szkolenie dla pracowników kin studyjnych, tym razem dwuczęściowe, odbędzie się w dniach 27-28 kwietnia 2023 r. w warszawskim kinie Muranów.

Dzień pierwszy (27.04): Instagram i TikTok

Jak prowadzić profil na Instagramie, który zdobywa i angażuje odbiorców? Czym jest siatka i jak ją zaplanować? Jak skutecznie dobierać hasztagi? Czy Stories i Rolki to to samo? Dowiesz się też o fenomenie tiktoka, o storytellingu, poznasz tajniki dobrego montażu! Gwarantujemy pomysły, przykłady, inspiracje i dyskusje!

Dzień drugi (28.04): tworzenie grafik i animacji 

Aby umieć tworzyć proste grafiki, nie trzeba być grafikiem komputerowym. Wystarczą podstawowe umiejętności, odrobina kreatywności, zmysł estetyczny oraz dostęp do programów. Warto więc wiedzieć, co to jest Canva i jak z niej korzystać. Twórz, projektuj i baw się dobrze!

Zapisać można się na jeden lub dwa dni szkolenia.

Koszt każdego dnia to 150 zł netto.

Zgłoszenia przyjmujemy do 20 kwietnia do 23:59. 

Maksymalna liczba uczestników 20, minimalna 15. W razie niewystarczającej liczby zgłoszeń zastrzegamy prawo do odwołania szkolenia.

Aby wziąć udział w szkoleniu należy wypełnić formularz rekrutacyjny do dnia 20 kwietnia 2023

W przypadku dużej liczby chętnych kryterium naboru będzie kolejność zgłoszeń.

Data: 27-28 kwietnia 2023

Miejsce: Kino Muranów, ul. Andersa 5, Warszawa

Koszt bez noclegu: 150 zł netto/dzień

W cenę wliczone są:

  • materiały szkoleniowe,
  • zaświadczenie o udziale w szkoleniu,
  • lunch

Program szkolenia dzień 1-szy (27.06.2023):

Data: 27 kwietnia, godz. 11:00-17:00

Miejsce: Kino Muranów, Warszawa

Korzyści ze szkolenia: Dowiesz się jak działa Instagram. Poznasz jego wyjątkowość, formaty, których możesz używać i ich znaczenie w promocji marki/instytucji. Będziesz wiedział jakie formaty działają dziś najlepiej i jak je wykorzystać do komunikacji ze swoimi odbiorcami. Poznasz odbiorców TikToka oraz możliwości aplikacji. Dowiesz się jaka jest jego specyfika i jak zacząć na nim działać.

Cele szkolenia: Nauczysz się obsługi funkcjonalności bezpłatnych w zakresie profilu firmowego na Instagramie. Nauczysz się odróżniać od siebie formaty komunikacji i ich cele. Wykorzystywać potencjał siatki, InstaStories, rolek czy high lights. Poruszać się pewnie po dostępnych funkcjonalnościach i wykorzystywać ich potencjał do swoich celów. Umiejętność poruszania się po TikToku i podstawy tworzenia tiktoków.

Instagram, podczas warsztatów opowiem:

  • o tym, kto dziś jest na Instagramie i kiedy oraz dlaczego warto również do niego dołączyć dane 2023
  • o najważniejszych elementach profilu na Instagramie
  • dlaczego warto prowadzić profil biznesowy na Instagramie
  • jakie są cechy charakterystyczne tej platformy – zasady działania, formaty
  • jak uzupełnić profil – poznamy jego elementy:

–  znaczenie bio, – omówimy, zobaczymy przykłady

–  nazwa profilu a nazwa firmy (imię, nazwisko)

–  kluczowy link, który nie musi być jeden

–  zapisane relacje (highlights)

–  zdjęcie profilowe

–  siatka – o co w tych chodzi? – przykłady siatek, omówienie jak je budować

  • jak dobierać #hashtagi i dlaczego są takie ważne – ćwiczenie na konkretnym przykładzie
  • co wybrać – grafikę czy zdjęcie i dlaczego
  • dlaczego warto połączyć Instagrama z Facebookiem
  • czy posty na Instagramie wymagają treści czy nie
  • jak tworzyć ciekawe  Insta Story, by angażować:

–   z czego wynika tak duże zainteresowanie IS

–   co możemy w nich komunikować – ćwiczenie

–   jakich aplikacji używać, żeby je uatrakcyjnić

  • czym są rolki i jak działają oraz czym różnią się od tradycyjnego video oraz stworzenie listy pomysłów na rolki – ćwiczenie

TikTok, podczas szkolenia opowiem o tym:

  • Kto jest dziś użytkownikiem Tik Toka w Polsce?
  • W czym tkwi fenomen Tik Toka?
  • Jak i po co utworzyć konto na Tik Toku?
  • Jak działa algorytm Tik Toka?
  • Jak obserwować konto, lajkować, komentować?
  • Czym jest zakładka „obserwujesz”, a czym „dla Ciebie”?
  • Jak zacząć tworzyć filmy na TT? Jak je dodawać i opisywać?
  • Czy do dobrego filmu potrzebny jest scenariusz?
  • Czym są szablony dźwiękowe, duety i stiche?
  • Oraz poznamy:
  • Inspirujących twórców
  • Najczęstsze błędy na Tik Toku.
  • Przykłady, inspiracje, dyskusja.

Czas trwania: 6 godzin szkolenia w tym ćwiczenia

Koszt: 150 zł netto

Liczba miejsc: 20