PROMOCJA KINA STUDYJNEGO W SOCIAL MEDIACH edycja 3 – zaproszenie na szkolenie
1 – 2 lutego 2023
W jaki sposób promować kino studyjne wykorzystując potencjał Facebooka i Instagrama?
Jak efektywnie tworzyć komunikaty na wspominanych platformach? Jak posiłkować się promocją organiczną w budowaniu świadomość marki? Jak skutecznie używać bezpłatnych funkcjonalności Facebooka i Instagrama? Jaką wybrać formę treści by przyciągała jak najwięcej użytkowników? Jak tworzyć atrakcyjne grafiki w programie Canva.com?
Zapraszamy na trzecią edycję szkolenia, podczas którego omówimy sposoby promowania kina z wykorzystaniem potencjału Facebooka i Instagrama, pokażemy jak promować i budować świadomość marki.
Social media są obecnie najskuteczniejszą a zarazem najszybciej rozwijającą się i zmieniającą formą marketingu filmowego. O tym jak ją okiełznać przy ograniczonym budżecie promocyjnym i zasobach ludzkich, będziemy rozmawiać w czasie dwudniowego praktycznego warsztatu poprowadzonego przez specjalistkę w tworzeniu strategii promocyjnych w social mediach – Beatę Tomaszek.
Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do pracowników kin studyjnych, odpowiedzialnych za działania z obszaru marketingu, promocji i komunikacji.
Aby wziąć udział w szkoleniu należy:
- wypełnić formularz rekrutacyjny do dnia 13 stycznia 2023 – formularz zgłoszeniowy
- do dnia 18 stycznia 2023 opłacić otrzymaną FV
Liczba uczestników: 20
W przypadku dużej liczby chętnych kryterium naboru będzie kolejność zgłoszeń. Ze wszystkim kandydatami skontaktujemy się mailowo w terminie 13-16 stycznia 2023
Data: 1-2 lutego 2023
Miejsce: Kino Muranów, ul. Andersa 5, Warszawa
Koszt szkolenia: 290 zł brutto
Nocleg we własnym zakresie
W cenę wliczone są:
- materiały szkoleniowe
- zaświadczenie o udziale w szkoleniu
- 2 obiady
UWAGA: potwierdzony udział w szkoleniu można odwołać najpóźniej do 25 stycznia 2023 r.
SZKOLENIE DOFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW STOWARZYSZENIA KIN STUDYJNYCH