PROMOCJA KINA STUDYJNEGO W SOCIAL MEDIACH – zaproszenie na szkolenie

wróć
05-07-202222:52
PROMOCJA KINA STUDYJNEGO W SOCIAL MEDIACH – zaproszenie na szkolenie – Stowarzyszenie Kin Studyjnych

W jaki sposób promować kino studyjne wykorzystując potencjał Facebooka i Instagrama?

Jak efektywnie tworzyć komunikaty na wspominanych platformach? Jak posiłkować się promocją organiczną w budowaniu świadomość marki? Jak skutecznie używać bezpłatnych funkcjonalności Facebooka i Instagrama? Jaką wybrać formę treści by przyciągała jak najwięcej użytkowników?

Jak tworzyć atrakcyjne grafiki w programie Canva.com?

Zapraszamy na szkolenie, podczas którego omówimy sposoby promowania kina z wykorzystaniem potencjału Facebooka i Instagrama, pokażemy jak promować i budować świadomość marki.

Social media są obecnie najskuteczniejszą a zarazem najszybciej rozwijającą się i zmieniającą formą marketingu filmowego. O tym jak ją okiełznać przy ograniczonym budżecie promocyjnym i zasobach ludzkich, będziemy porozmawiać w czasie dwudniowego praktycznego warsztatu poprowadzonego przez specjalistkę w tworzeniu strategii promocyjnych w social mediach – Beatę Tomaszek.

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do pracowników kin studyjnych, odpowiedzialnych za działania z obszaru marketingu, promocji i komunikacji.

Aby wziąć udział w szkoleniu należy: wypełnić formularz rekrutacyjny do 7 sierpnia 2022 r.FORMULARZ

przesłać potwierdzenie płatności do dnia 21 sierpnia 2022

Liczba uczestników: 20

Informujemy, że w przypadku dużej liczby chętnych: SKS będzie prosił kina o oddelegowanie jednego pracownika z danej instytucji

dodatkowym kryterium naboru będzie kolejność zgłoszeń

Data: 1-2 września 2022

Miejsce: Kino Muranów, ul. Andersa 5, Warszawa

Koszt: 420 zł brutto

W cenę wliczone są:•     materiały szkoleniowe,

•     zaświadczenie o udziale w szkoleniu,•     nocleg ze śniadaniem w dwuosobowym pokoju w hotelu Ibis, ul. Muranowska 2 (1,1 km od kina Muranów),

•     2 obiady

SZKOLENIE DOFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW STOWARZYSZENIA KIN STUDYJNYCH