W jaki sposób promować kino studyjne wykorzystując potencjał Facebooka i Instagrama?
Jak efektywnie tworzyć komunikaty na wspominanych platformach? Jak posiłkować się promocją organiczną w budowaniu świadomość marki? Jak skutecznie używać bezpłatnych funkcjonalności Facebooka i Instagrama? Jaką wybrać formę treści by przyciągała jak najwięcej użytkowników?
Jak tworzyć atrakcyjne grafiki w programie Canva.com?
Zapraszamy na szkolenie, podczas którego omówimy sposoby promowania kina z wykorzystaniem potencjału Facebooka i Instagrama, pokażemy jak promować i budować świadomość marki.
Social media są obecnie najskuteczniejszą a zarazem najszybciej rozwijającą się i zmieniającą formą marketingu filmowego. O tym jak ją okiełznać przy ograniczonym budżecie promocyjnym i zasobach ludzkich, będziemy porozmawiać w czasie dwudniowego praktycznego warsztatu poprowadzonego przez specjalistkę w tworzeniu strategii promocyjnych w social mediach – Beatę Tomaszek.
Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do pracowników kin studyjnych, odpowiedzialnych za działania z obszaru marketingu, promocji i komunikacji.
Aby wziąć udział w szkoleniu należy: wypełnić formularz rekrutacyjny do 7 sierpnia 2022 r.: FORMULARZ
przesłać potwierdzenie płatności do dnia 21 sierpnia 2022
Liczba uczestników: 20
Informujemy, że w przypadku dużej liczby chętnych: SKS będzie prosił kina o oddelegowanie jednego pracownika z danej instytucji
dodatkowym kryterium naboru będzie kolejność zgłoszeń
Data: 1-2 września 2022
Miejsce: Kino Muranów, ul. Andersa 5, Warszawa
Koszt: 420 zł brutto
W cenę wliczone są:• materiały szkoleniowe,
• zaświadczenie o udziale w szkoleniu,• nocleg ze śniadaniem w dwuosobowym pokoju w hotelu Ibis, ul. Muranowska 2 (1,1 km od kina Muranów),
• 2 obiady
SZKOLENIE DOFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW STOWARZYSZENIA KIN STUDYJNYCH