Jak poprawić działania na Facebooku? – audyt dla uczestników poprzednich szkoleń. Jak robić reklamę płatną w Manadżerze Reklam – warsztaty praktyczne
Stowarzyszenie Kin Studyjnych zaprasza na szkolenie dla uczestników poprzednich warsztatów z facebooka.
Szkolenie odbędzie się w Warszawie, 21 czerwca 2023 r.
Na zgłoszenia czekamy do 12 czerwca.
Wypełnij FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Korzyści ze szkolenia: Sprawdzimy jak działają fanpage’e po pierwszym etapie szkolenia i wdrożeniu zalecanych zmian. Przyjrzymy się temu co zostało zrobione i co trzeba zrobić, żeby robić to jeszcze skuteczniej. Stworzysz plan komunikacji i publikacji na Facebooku po audycie. Nauczysz się tworzyć reklamy płatne z poziomu Managera Reklam.
Cele szkolenia: Przejrzeć fanpage’e uczestników poprzednich szkoleń zgodnie z planem audytu. Ocenić co zostało wykorzystane, co działa, a co nie działa. Stworzyć plan kolejnych kroków do sprawdzenia i przetestowania u siebie. Przybliżenie narzędzia do tworzenia reklam na FB – Managera Reklam oraz zapoznanie uczestnikiem z procesem ich tworzenia.
PROGRAM:
Facebook – audyt (ok. 2h)
Podczas warsztatów:
- Uczestnicy poznają nowe dane dotyczące online’u, nowe trendy marketingowe na 2023 rok.
- Sprawdzimy poszczególne elementy kluczowe fanpage – wg przygotowanego schematu
- Sprawdzimy content jaki był tworzony i wysłuchamy przemyśleń uczestnika, który pracuje na danym fanpage.
- w grupach będziemy szukać nowych pomysłów na content tekstowy i graficzny – burza mózgów w grupach – ćwiczenie – odbiorca- twórca.
- Każdy uczestnik stworzy plan komunikacji i promocji na najbliższy miesiąc dla swojego fanpage.
- przedstawię nowe inspirujące przykłady postów z różnych instytucji kultury i nie tylko.
- Dyskusja, pytania, wymiana doświadczeń, spostrzeżeń.
REKLAMA PŁATNA :
- jakich zasad trzeba przestrzegać przy tworzeniu reklam na Facebooku i Instagramie – najważniejsze regulaminowe kwestie,
- jak założyć konto reklamowe oraz dodać metodę płatności,
- informacje wprowadzające do systemu reklamowego,
- jakie cele można zrealizować za pomocą Managera Reklam:
– czemu służą cele reklamowe i ile ich dziś mamy,
– czym się charakteryzują nowe cele reklamowe,
– jakie potrzeby możemy nimi realizować,
– jakich efektów możemy się spodziewać po każdym celu
- jak targetować reklamy :
– geolokalizacja, wiek, płeć, język,
– zainteresowania, dane demograficzne, zachowania.
- jak dobrać umiejscowienie dla reklam – automatyczne czy ręczne,
- jak wybrać budżet między dziennym i całkowitym,
- omówimy czym różni się reklama z posta, wydarzenia od reklamy tworzonej w Managerze Reklam
- rodzaje reklam – pokaz slajdów, karuzela, video, grafika/zdjęcie
- na jakie wskaźniki analityczne zwracamy uwagę przy konkretnych celach,
- Pytania, dyskusja, wymiana.
Data: 21 czerwca 2023 r.
Czas trwania: 6 godzin szkolenie + warsztaty
Koszt: 150,00 zł
Organizator: Stowarzyszenie Kin Studyjnych
Szkolenie finansowane ze środków Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej
Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek
Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i (współ)tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Po więcej zaprasza na www.beatatomaszek.pl. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Muzeum Gdańska, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Narodowego Centrum Kultury, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.